.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خبرهای در گوشي از استان گیلان !!
(آغاز بكار ستادهاي انتخاباتي قاليباف در گيلان،تاكيد برادامه تغييرات در منابع طبيعي ،اعتراض تاكسي داران رودسر، راه يابي نيك صفت در شوراي مركزي جمعيت ايثارگران ، احتمال انتصاب قهرماني به سمت معاونت وزارت كشور و...) از این خبرها می باشند.
خبرهای در گوشي از استان گیلان !!

****شنيده ها حاكي است ستاد انتخاباتي دكتر قاليباف كانديداي انتخاباتي رياست جمهوري در گيلان رسما شروع به فعاليت كرده است و تعدادي از مديران سابق و فعلي اجرايي گيلان در منطقه گلسار رشت جلسات منظمي را بصورت هفتگي برگزار مي كنند و حتي نيروهاي مرتبط شهرستاني آنها در دوره قبل نيز تاكنون چندين بار فراخوان گرديده اند و اين ستادها در اكثر شهرستانها نيز فعال شده است .
گفته مي شود هواداران قاليباف در گيلان بيشترين سايت هاي خبري - تحليلي را در دو سال گذشته راه اندازي كرده اند و پيش بيني مي شود اين سايتها از اين پس اخبار مربوط به قاليباف شهردار تهران را پوشش خبري دهند.
**** با توجه به اينكه مديركل منابع طبيعي گيلان در هفته هاي اخير دست به تغييراتي گسترده در تشكيلات ستادي و همچنين سطح ادارات شهرستانها زده بودكه با واكنش شديد نمايندگان فعلي مجلس و همچنين منتخبان دوره هشتم و مسئولان سياسي مواجه گرديد اما روابط عمومي اين اداره كل در توضيحاتي به يكي از سايت ها اعلام كرده است: مديركل منابع طبيعي توجه اي به انتقادات ندارد و طي روزهاي آينده دست به تغييرات گسترده در سطح اين اداره كل خواهد.

**** شنيده ها حاكي است رانندگان تاكسي شهري رودسر ساعت 9 صبح روز دوشنبه 30 ارديبهشت در ميدان اصلي شهر مقابل شهرداري و همچنين ايستگاه هاي فرعي دست به تحصن زدند!
تحصن كنندگان كه نسبت به برخورد تعزيرات حكومتي رودسر در زمينه جريمه رانندگان در روزهاي اخير و همچنين اقدام اداره اماكن عمومي نيروي انتظامي در خصوص توقيف تعدادي از تاكسي ها معترض بوده اند .
گفته مي شود با حضور فرماندار و اعضاي شوراي تامين ،شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهر رودسر در بين تحصن كنندگان با مذاكره و وعده رفع مشكلات اين عده در حوالي ظهر به تحصن خود پايان دادند.
گفتني است اختلاف رانندگان تاكسي با شهرداري بر روي افزايش خودسرانه 250 ريالي كرايه تاكسي از ابتداي سالجاري و همچنين افزايش 5 دستگاه ون به ناوگان تاكسيراني رودسر مي باشد.
**** دكتر هاجر تحريري نيك صفت نماينده دوره هفتم مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي بعنوان عضو علي البدل شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي انتخابات شد .
گفتني است :پيش از اين جبار كوچكي نژاد نماينده منتخب دوره هشتم رشت در مجلس عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي بود.
**** با توجه به حدود 7 سال مديريت مهدي زاده در شركت آب و فاضلاب استان گيلان خسارت ميلياردي را به اين شركت وارد كرد و هنوز معلوم نيست چه كسي پاسخگوي ضرر ميلياردي وي به بيت المال است؟
يك منبع آگاه در شركت آب و فاضلاب گيلان در گفتگويي اختصاصي ضمن تائيد اين خبر گفت:حدود 7 سال در تصفيه خانه بزرگ گيلان از هر 300 ليتر آب مقدار 50 ليتر آن بخاطر شكستگي لوله هاهدر مي رفت .
وي گفت:هر متر مكعب آب 1500 ريال براي دولت هزينه دارد و ميليونها ليتر آب شرب مورد نياز شهروندان درطول اين 7 سال مديريت ايشان هدر رفته است و با يك حساب سر انگشتي متوجه مي شويم بخاطر بي مبالاتي و سوءمديريت وي بالغ بر 6 ميليارد تومان به بيت المال ضرر وارد گرديده است!
**** شنیده ها حاكي است ایرانفر مدیر کل سازمان چای شمال به هر دلیل در هفته سه روز به لاهیجان می آیند و مابقی هفته در تهران هستند.
گفته مي شود چون ایشان می خواهند از وقت خودشان خوب استفاده کنند، این رفت و آمدها هم با پرواز هواپیما صورت می گیرد.
**** شنيده ها حاكي است پس از سالها رفت و آمد و اقدامات حقوقی در بازپس گیری زمینها و موقوفات متعلق به اداره اوقاف رودسر، سرانجام، مدیر اوقاف رودسر حجت الاسلام نیرومندی توانست با محکوم کردن متصرفین، سرمایه های اوقاف را بازپس بگیرد.
اگرچه گفته مي شود این اقدام مدیر اوقاف موجب ناراحتی برخی متصرفین و یا احیاناً بعضی کارکنان اوقاف شده ولی این کار شجاعانه و خیرخواهانه قابل توجه و تقدیر است.
**** براساس اخبار و گزارشات رسيده از اكثر شهرستانهاي گيلان مجامع امور صنفي شهرستانها با نظارت سازمان بازرگاني استان گيلان تشكيل گرديده است كه گفته مي شود در اكثر شهرستانها افراد مسله دار بعنوان روساي مجامع امورصنفي شهرستانهاي گيلان انتخاب شده اند كه باعث اعتراض شديد اصناف و كسبه حزب الهي گيلان گرديده است !
**** شنيده ها حاكي است رفتن حسيني رئيس فعلي سازمان آموزش و پرورش قطعي شده است و اكثر نمايندگان دوره هشتم مجلس بر روي خانم تحريري نيك صفت بعنوان رئيس سازمان آموزش و پروش نظر موافق دارند.

گفته مي شود وي بعنوان گزينه جدي قائم مقامي در چندين وزارتخانه در سطح كشور نيز مطرح است ولي تمايل دارد تا در سطح استان گيلان مشغول گردد و از اشتغال در سطح وزارتخانه ها طفره مي رود.

**** شنيده ها حاكي است با توجه به بحران شديد كم آبي در سطح استان گيلان كه با درايت و تدبير استاندار گيلان بدون هيچگونه مشكل جدي در گيلان رفع شده و از تمام ظرفيتهاي دستگاههاي اجرايي براي برون رفت از اين معضل بكار گيري گرديد .
گفته مي شود راهكارهاي استاندار گيلان در جلسه هيات دولت و ستاد حوادث غير مترقبه كشور براي الگوبرداري به ساير استانهاي كشور ابلاغ گرديده است و از استاندار گيلان بخاطر طرح چنين راهكاري تقدير و تشكر شده است .
**** شنيده ها حاكي است در جلسه اخير جبهه متحد اصولگرايان گيلان با منتخبين اصولگراي دور هشتم مجلس تاكيد بر استفاده نمايندگان دوره هفتم بازمانده در دوره هشتم در سطوح مديريتي گيلان شده است و در اين خصوص به توافقاتي رسيده اند.
گفته مي شود عطاءا... حكيمي نماينده رودبار براي سازمان بازرگاني استان و ناصر عاشوري براي سازمان جهاد كشاورزي استان از گزينه هاي جدي مطرح مي باشند.
****شنيده ها حاكي است با پيگيري هاي استانداري گيلان ، برنامه اين هفته چراغ خاموش با تغيير موضع و چرخش 180 درجه اي قسمتي را تحت عنوان" چراغ روشن" در خصوص پروژه هاي عمراني استان گيلان روي آنتن برد و در اين بخش ، گزارشگر ضمن تشكر مداوم از مسئولان استان در خصوص تعمير پل عابر پياده امامزاده هاشم و پيشرفت مناسب تقاطع غير همسطح جانبازان و ايجاد شبكه هاي آبرساني به روستاها از مسئولان استان تمجيد نمود.
****شنيده ها حاكي است همزمان با تحريم تنباكو از سوي آيت الله ميرزاي شيرازي و برگزاري جشن 60 سالگي موجوديت رژيم اشغالگر اسرائيل كه ساخته و پرداخته اين رژيم براساس تئوري ها و يك عمر سياست استعمار پير در منطقه است ، شاهد حضور يك گروه از خبرنگاران BBC در گيلان هستيم.
اين گروه به سركردگي كريستين امانپور و با همراهي صادق صادقي نژاد ، مهرداد اسكويي ، محمدرضا تيموري ، شهرزاد توكل و فرشيد فرجي به بهانه تهيه فيلم مستند از سفره گيلاني از تاريخ 18 ارديبهشت لغايت سوم خرداد در شهرهاي گيلان حضور دارند.
گفته مي شود BBC تحت عنوان تهيه فيلم مستند تاكنون گروههاي فيلم برداري زيادي را به كشور ما اعزام داشته ولي اين بار در گروه اعزامي خود خبرنگار معروف و حرفه اي خود به نام كريستين امانپور با يك تيم مجرب را به استان گيلان اعزام داشته است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رامسری 8 خرداد 1387
سلام بر شما
1- از همه بد گفتید به غیر از آقای قهرمانی استاندار؟چرا؟!
2- خانم امانپور گزارشگر CNNاست نه BBc. صرف این که یک شبکه خارجی در حال ساخت مستند نمی شود گفت که بد است و ما خوبیم.
سفره گیلانی موضوعی نیست که گفته شود سیاسی است و باید از ان استقبال نمود.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.